Září 2011

"I jumped on one guy (me someone with a wrong) and I could fuck up with laughter!"

27. září 2011 v 19:56 | miss VeЯůů~ |  i

Sem se rozhodovala,jestli sem mam střčit fotky,který jsem vám slibovala..Nakonec mi došlo,že jsou strašně hnusný!Prostě radši byste je ani nechtěli vidět :D.No ale zejtra asi půjdu něco nafotit(jestli bude hezky a bude se mi chtít)a večer bych to sem mohla šoupout.Kdybych se sem náhodou nedostala večer tak to bude prostě ve čtvrtek.Se vám moc omlouvám,ale jsou strašný..Doufám,že už to dál nebudu odkládat,protože jako by to bylo ode mě hnusný.No možná by vám to ani nevadilo.
ÁÁÁ.Já sem tak ráda,že je zejtra státní svátek. Aspoň na jeden den oddych(když nepočítám víkendy)od tý hnusný školy.No ale jako dneska sem dostala z fyziky jedničku podtrženou!Jako jediná jsem samozřejmě měla jediná jedničku,protože to bylo neohlášený a vůbec to jako nechápu.Dyť jsem to měla úplně blbě.Jedna kámoška ze třídy se stěhuje a opustí nás.Už s náma nebude chodit do třídy.Vážně mě to dostalo...
Překlad titulku:Skočil na mě jeden kluk(si mě s někym splet) a já se mohla po*rat smíchy!-A to normálně jako ze třídy..Já ho zravna nemam vůbec ráda,je to totiž takovej slizoun a nejlepší kámoškou jsme se z toho mohli fakt pokakat smíchy :D.

Návštěvnost 19.9-25.9.2011

Sobota: 30
Nedele: 33

Celkem: 224
děkuju,no jako o prázdninách byla minimálně dvakrát větší,ale tak to je asi tim,že tady nesedim celej den.

Včerejší procházka

25. září 2011 v 15:50 | miss VeЯůů~ |  v
Včera jsem trochu fotila,ale ty fotky jsem uložila na druhej notebook a mladší sestra mě tam nechce pustit ani na těch pět minutek..Teď jsem totiž u starší sestry na notebooku a prostě to nejde.Tím pádem fotky sem dám asi až zejtra až se tam dostanu.
Včera jsme byli na procházce v Prachovských skalách.Samozřejmě,že s Aronem,našim psem.Já se sestrou jsme tam lezly po skalách,mamka hledala houby a jako našla :D.No a taťka ved na vodítku Arona.No prostě dobrý.
Teď mi došlo,že zejtra je zase škola a ve středu konečně volno!Jsem to akorát potřebovala :D.Sice jenom jeden den,ale ve středu máme ty nejhorší hodiny,takže jako sem ráda.
Dneska chce jet taťka a sestra na kolo.Já kolo nesnášim od tý doby co jsme asi před tejdnem se školou byli na cykláku,kde jsme za pět dní najeli asi 130 až 140 kiláků.To jsem předtim celkem měla kolo ráda,takže jako dobrý.Takže doufám,že taky nebudu muset jet,to bych naschvál jela pomalu :D.Hm,ale mě stejně nepřemluvěj.Ať si trhnou :D.

Rychlej a stručnej článek

23. září 2011 v 20:06 | miss VeЯůů~ |  r
ahoj bobani,celkem dlouho jsem nic nenapsala,ale tak neni to povinnost,takže proč.Vůbec mě nenapadlo ani co psát a teď se vám jenom chci ozvat :D.Byla jsem tady snad každej den a odepisovala na komentáře.Moje nejlepší kámoška je zdravá a to je dobře..Aspoň mam od koho opisovat ve škole :D.Ne,prostě je to dobře.NIc se nezměnilo,všechno při starym.Dneska jsme při rodince brali ženskej pohlavní orgán a jak jinak,kluci se z toho mohli po...Máme spravenej foťák a za to jsem fakt ráda,protože ho opravovali aspoň tak měsíc,takže možná budu fotit,ale jenom možná :D.Dneska jenom takovej stručnej článeček,mě se toho víc psát ani nechce :D.

návštěvnost za min.týden

Patek: 11
Sobota: 52
Nedele: 72

ouu..Tak ta je hodně malá.To je tim asi jak sem byla na cykláku,takže asi tak.

nový design

18. září 2011 v 14:27 | miss VeЯůů~ |  n
Od včerejška mam novej design.Dělala mi ho sestra.Tak za něj děkuju,je fakt pěknej :).Doufám,že mi dlouho vydrží.
Včera jsem se sestrou a kámoškou K. byla v kině na Šmoulové.Seděli jsme skoro úplně vzadu a za náma nějaký malý holčičky se všemu smály i prostě nevtipnýmu čemu bych se já nesmála.Mě fakt naštvaly,ale jako ještě že to nebylo celej film.Sem jim chtěla normálně něco říct,ale naštěstí ztichly.Kino bylo minimálně z poloviny obsazený což sem se docela divila,protože když sem tam byla naposledy se sestrou,tak sme tam byli asi jenom s dvěma chlapama.

Jsem zpět :))

17. září 2011 v 15:55 | miss VeЯůů~ |  j
Tak jsem konečně zpět a hlásím se :D.Pět dní na cykláku mi stačilo,víc bych tam vážně nepřežila.Jeden učitel měl bačkory a na nich napsaný "Pepa zahradníček",to mě fakt dostalo a taky tak dostal takovou přezdívku :D.Tak a teď vám to prostě musim všechno popsat.
Pondělí: Jsme jeli do Příchovic vlakem a asi třikrát jsme přestupovali a jednou jsme museli čekat asi hoďku na vlak,tak jsme se šli projít a s holkama jsme si dali válku s bílejma kuličkama,jmenujou se nějak na p už si prostě nepamatuju,jak se jmenujou.Jsme jeli asi jenom do Tanvaldu a museli jsme jít tak strašnej konec nahoru k chatě.Ubydleli jsme se na Jičínský chatě.Nebylo to tam moc hezký,ale šlo to.Hned odpoledne jsme jeli na kolo a jeli asi jenom 15 kiláků.Večerka byla v deset a budíček v půl osmý.
úterý: Dopoledne jsme jeli 20 kilometrů a hnedka odpoledne 30.Ty jo to bylo hrozný.Sem to nakonec přežila,takže dobrý.Dva kluci dostali průjem,takže jako dobrý.Pořád k nám lezli kluci na pokoj,ale je s nima celkem prdel :D. . středa: Takovej dobrej oddechvej den.Dopo asi 17 kiláků a odpoledne jsme se šli projít na nějakou vyhlídku Štěpánku.Tam jsem si koupila nanuk Nogera a šli jsem zase dolů.Jsme potom hráli minigolf a já to hrála úplně poprvý v životě.Jsme si tam s holkama taky koupili hranole a jako já jsem to prohrála(jak jinak).Ještě k tomu mi odjela po obědě nejlepší kámoška,páč zvracela,bolelo jí břicho,hlava.Když jsem jí asi ve čtvrtek volala,tak řikala,že má čtyřícítky,takže jako dobrý.Málem sem nemohla najít mobil,zkoušela jsem se provolat,ale nakonec jsem zjistila,že jako jsem měla tichej režim.Chvilku jsme jako hledali a nakonec byl zapadlej v posteli,já si tam oddychla..Paní domácí si všimla,že nás kolikrát otravujou kluci a řekla,že jim máme udělat dekovku až budou u nás na pokoji.Tak jsme to vyzkoušeli na jednom klukoj co k nám pořád lez a prostě jsme na něj hodily deku a pak ho začali mlátit :D.
čtvrtek: Hned ráno mě vzbudili holky na pokoji,páč si tam povídali a pípali s mobilem,ale zase to nebylo tak hroznný,páč asi tak za čtvrt hoďky byl budíček.Byla jsem hrozně unavená a jako jsme měli jet celodeňák.Vůbec jsem se netěšila.Musela jsem si vzít i batoh,páč se mi jídlo nevěšlo do brašničky na kole.Jeli jsme 40 kilometrů,myslela jsem,že víc,ale ještě,že tak málo :D.Protože jsme byli v horách,tak jsme jeli někam strašně do kopce a pak z kopečka.Cestou jsme se stavili na chatě Smědavě a dali si tam s K. hranole.Když už jsme jeli na chatu,tak jsme se asi dvakrát stavili na rašeliništi.Tak to jsem ještě neviděla,ale bylo to pěkný.!"Pepa zahradníček" nás tam pořád fotil a kameroval jak jezdíme,ale jeho nikdo nekameroval a ani nefotil,jako docela nnefér :D.Jsme přijeli o něco dřív než jsme měli a byli zamknutý dveře od chaty.Bylo otevřený okno na wc a tak jeden malej kluk se tam prorval a otevřel nám,ale pak se přišlo na to,že tam byl nějakej chlap a on si tam tak krásně spal a ani nám nebyl ochtnej otevřít :D.Před večeří jsem si koupila asi tři balíčky kukuřice abych dala aspoň ochutnat domů,páč byla fakt dobrá a hráli jsem takový strašně dobrý hry,že jsem z nich normálně nemohla :D.
pátek: Já jsem se tak strašně těšila domů :).Akorát jsme ještě měli časovku,asi takový dva kiláky.Pořád to bylo z kopce do kopce a když jsem jela z kopce,tak jsem asi najela na kámen nebo co a dala si na hubu!Jako nic se mi nestalo,ale jako nějakej ten čas jsem ztratila..Nakonec jsem si ale řekla,že neni důležitý vyhrát,ale zúčastnit se.Byla jsem předposlední.Jsme si balili a já to málem nemohla do toho báglu narvat :D.Měli jsme oběd a pak přejelo auto s přívěsem a odvezlo nám bágly a kola.My museli s batůžkama dolů na vlakáč,bylo to jako lepší než v pondělí,kyž jsme museli jít do kopce.Normálně na vlakáč přijel taťka a vzal mě se sestrou bágly a my museli na kole jet domů,sice opruz,ale jako dobrý :D.Paní domácí měla jako ještě proslov než jsme odjeli a prej jsme nejhlučnější třída co tam vůbec měla :D.A to tam jich třeba i bylo prej dvakrát víc než nás.Dobře my :D.
Ani mi nějak moc nechyběl počítač,což je divný :D.Sem ale jako ráda,že jsem už doma,páč tam nás akorát mučili,nic jinýho.Sice jsme se hodně fotili a tak,ale já zrovna nemam fotky,tak doufám,že je seženu :D.Ty jo jako celkem jsme ujeli nějak přes 130 kiláků,tak to je dobrý :).
Dneska jdu s kámoškou a se sestrou do kina Šmouly,tak se ta těšim :).
Omlovám se za dlouhej článke,snad si ho někdo přečte,sem se musela rozepsat :D.

Takhle vypadala jídelna akorát,že tam byly jiný prostírání a celkově to tam nebylo tak pěkný,to bude asi tim,že to je fotka z roku 2010 nebo tak nějak.

Vyhlášení velké tajné kontroly affs+hiatus

11. září 2011 v 17:11 | miss VeЯůů~ |  v
Takže,nejdřív bych se vám chtěla omluvit,že jsem tady dlouho nebyla.Nejdřív se mi nechtělo,pak nešel internet,neměla sem čas a včera sem si ještě trochu balila.No a jak sem slíbila,tak ve středu mělo bejt velké vyhlášení kontroly affs,ale jak sem tady nebyla,tak sem to pochopitelně udělat nemohla,takže ddoufám,že se vás zapsalo co nejvíc a dokonce všichni:
zapsali se:
Catherine
kyrrra and mk
Majuš
Maffu
Natálie
Romilia
(M)iLeY
teda čekala jsem,že vás bude víc,alei tak se zapsal aspoň někdo..

nezapsali se,ale nemažu
Annie-je to moje sestra
Thess♪* -kámoška,která se mnou chodí do třídy
Joh-hiatus
Ash.♥-hiatus
Petiiiik -no jako si s tebou rozumim,ikdyž by ses mohla trošku víc snažit obíhat :)
TT Girl*-tak jako s tebou si rozumim,ikdyž nechápu,že ses nezapsala..
°°_Boo_°° -tady jsem se celkem dlouho rozmejšlela,ale pak sem si řekla,proč tě vyhazovat..
Bee*-hiatus
Bonnie :)*-já si tě nemůžu prostě smazat a ani nevim proč :D
LiL.KarinQa hiatus
Tejke- s tebou si taky hodně rozumim :)
Shake it up-pozastaveno
_Collorky_-celkem si s váma rozumim
Karushka-sice moc neobíháš,ale mam tě celkem ráda :)
Kaji&Sany-tak už mi docházek prostě sloa,takže prostě jste v mých affs
nezapsali se a mažu:
Lovelka ×)-sice jsme si hodně rozumněli,ale jseš asi od 17.7. neaktivní..
PetrusQa-jseš neaktivní od 16.7.
Kája1-nevím,ty vůbec neobíháš a mě to už začíná štvát..
Kattys-Takže..byla jsi předtím hodně dlouh neaktivní a teď zase,měla jsi sice Hiatus,ale ten vypršel minimálně týden,nic ti nevyčítám,ale nevím.Ještě ke všemu jsem si všimla,že mě máš v menu blbě napsanou..
world-mode-o tobě jsem dlouho přemejšlela,ale nakonec jsem se rozhdla takhle.Moc jsem si ani s tebou nepsala a tak.Nějak jsem si tě prostě neoblíbila,nezlob se.

Tak konečně to je hoový.Dělala jsem to asi přes hoďku,to neni normální!No někdy si asi bude myslet,že jsem zlá,ale jako dyť jsem ani nevyhodila ty co se nezapsali.Jestli vám něco vadí tak to máte blbý :D
No a teď ještě na ten hiatus,víc se dozvíte v C.Č.

návštěvnost za minulý týden

děkuju :)

Včerejší oslava

5. září 2011 v 17:58 | miss VeЯůů~ |  v
Včera jsem byla u kámoška K. na oslavě.Ve středu jí bylo 13,tak proto.Oslava byla ode dvou a my se sestrou jsme přišli domů nějak po sedmý hodině.Akorát jedna holka musela odejít asi ve čtaři,protože pak měla zumbu.Celkem mě štve,že ta oslava byla v neděli a protože další den do školy,takže jinak bysme tam mohli bejt ani do nevim kdy :D.Celkem nás tam bylo sedm.Dali jsme jí plyšáčka,řasenku,tužku na oči,pleťovou vodu a to všechno strčili do taštičky.Bylo to tam super,ale trošku jsme se pohádali,ale pak to bylo ok.Včera jsem tady večer byla a chtěla napsat tenhle článek,ale jako když to chtěla zveřejnit,tak jsem ještě přepnula na jinou záložku,páč jsem se chtěla kouknout na Facebook.Najednou se mi tak objevil blog.cz a jakobych ani ten článek nepsala.Stalo se mě to asi dvakrát,ale poprvý nevim proč no tak sem se prostě na to vy*rala.Proč jako :D.
Teď se krásně rozpršelo a je úplně černo.Škoda,že neni ještě ani bouřka,miluju bouřku,ale teď už asi ani nepřijde.
Pro affs,kteří se ještě nezapsali do kontroly:Jeďte yší dolů a tam najdete tajnou kontrolu!Chci aby ste se všichni zapsali,tak to ještě připomínám..Ta kontrola potrvá ještě do do středy,ale pak nemáte šanci,možná jedině,kdybych vás měla hodně moc ráda,ale teď mám spíš hodně nových,takže pochybuju,prosím :)
Tu kontrolu píšu už potolikrátý do článků,ale jako nikdo novej se nezapsal a málo lidí se zapsalo a jako to mam hodně affs.

Happy birthday!

3. září 2011 v 20:19 | miss VeЯůů~ |  h
Zejtra má kámoška K. oslavu narozenin,bylo jí 13 ve středu..Takže vše nej :).Se sestrou už máme koupený dárky tak snad se jí budou líbit.Oslava je od dvou hodin a já ani nevim jestli se tam těšim :D.Ale spíš jo.Hodně mě štve,že to bude v neděli,takže tam nebudeme moct bejt tak dlouho,páč v podělí ta blbá škola.To už je jedno.
Od 12.9.-16.9. pojedeme na cyklák,takže mě tu asi neočekávejte,ale mě se tam vůbec nechce.Dneska jsme se byli projet na kole a jako mě bolely nohy a tam to ude ještě horší.Jedeme někam do Jizerských hor,takže nevim,nevim :D.
Pro affs,kteří se ještě nezapsali do kontroly:Jeďte yší dolů a tam najdete tajnou kontrolu!Chci aby ste se všichni zapsali,tak to ještě připomínám..Ta kontrola potrvá ještě do do tředy,ale pak nemáte šanci,možná jedině,kdybych vás měla hodně moc ráda,ale teď mám spíš hodně nových,takže pochybuju,prosím :)

Happy tree friends

2. září 2011 v 19:30 | miss VeЯůů~ |  h
Na MTV sem viděla reklamu na Happy tree friends a přišlo mi to nějaký povědomý,tak sem se na to koukla a sme se na to vždycky koukali se sestrou..Je to takový zabijácký až kolikrát hnudný,ale mě to stejně celkem baví,nechápu :D.No se na to koukněte sami,sem vám dám video,abyste se mohli kouknout,teda pokud jste to už neviděli :).

První školní den po krátkých prázdninách..

1. září 2011 v 14:26 | miss VeЯůů~ |  p
No a už je to zase odznova.Dva mětak síce prázdnin a já asi polovinu proseděla u počítače..Strašně rychle to uteklo.Ten první den nebyl tak hroznej,ale jako stejně závidim slovákům.Kdybych neměla blog,tak bych to ani nevěděla.No jeli jsme ráno do školy za pět sedm a v sedm tam byli.No jasný,polovina třídy už tam byla,já čekala,že tam bude strašně málo spolužáků,ale jak sem viděla,tak asi ne..Měla sem ale štěstí,že moje oblíbený místo nebylo obsazený.Sedim úplně ve stejný lavici jako minulej rok.Byli jsme tam jenom do třičtvrtě na devět,takže třičtvrtě hoďky.Stejně skoro celou dobu mluvila úča o soutředění na který pojedeme 12.9.-16.9. nebo tak nějak.Asi tam pojedu(ikdyž se mi nechce),takže tady bude hiautus.Ale o tom bych ještě napsala.
Protože jsme měli oběd a já si ho samozřejmě neodhlásila a on byl až někde v deset,tak sem šla se sestrou domů.V deset jsme museli zase do tý mou neoblíbený budovy.Sme se najedli,všechno jsem to i snědla,úspěch :D.Pak jsme šli do grogérky se tam jen tak kouknout.Sestra si tam koupila řasenku a ještě něco,ale už si to nepamatuju :D.U zámku byla nějaká slavnost a tak jsme se tam šli kouknout.Taťka řikal,že tam mělo bejt nějaký selátko a pivo,ale asi se splet.Měli tam balónky zadarmo a jenom za pět korun párek v rohlíku.Ikdyž jsem předtim jedla,tak sem si h koupila,jako sice nic moc,ale nebylo to špatný.
Za chvilku,ve tři hoďky musim jít do ZUŠky(základní umělecká škola) a dohodnout se v kolik budu mít hodinu klavíru,nauky a tanečáku..Cestou si vyzvednu ještě jeden baléonek :D
Si děláte srandu z tý reklamy?Prej si nechat zvětšit frantíka,já prostě z nich nemůžu,se sestrou jsme se tomu akorát smály :D
.Fotka naší školy..
Pro affs:Ti kteří se ještě nezapsali do velké kontoli affs,tak se zapište,jinak mažu,je pod tímto článkem,tak doufám,že se zapíšete všichni :)